Zuzana Le

Bakalářská práce

Marketingový plán pre nový kozmetický salón

Marketingový plán pro nový kozmetický salón
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je marketingový plán pro kosmetický salon. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretickou část tvoří získané knižní údaje a vlastní poznatky, které slouží jako podklad pro vypracování marketingového plánu. Předmětem definice jsou základní pojmy z oblasti marketingu, cílové skupiny, tržních podmínek, makro a mikroprostředí trhu. V analytické části se nacházejí …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is a marketing plan for a beauty salon. The work consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part consists of obtained book data and own knowledge, serving as a basis for developing a marketing plan. The subject of definition are essential terms from the field of marketing, target group, market conditions, macro and micro environment of the market …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce je marketingový plán pre kozmetický salón. Práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. Teoretickú časť tvoria získané knižné údaje a vlastné poznatky, ktoré slúžia ako podklad pre vypracovanie marketingového plánu. Predmetom definície sú základné pojmy z oblasti marketingu, cieľovej skupiny, trhových podmienok, makro a mikroprostredie trhu. V analytickej časti sa …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management