Veronika Beníšková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Jihočeského divadla

Marketing strategy of South Bohemian Theatre
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii Jihočeského divadla se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu a formulovat návrhy na její zlepšení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy v oblasti marketingu kultury a služeb a marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se věnuje Jihočeskému divadlu, je zde provedena …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to critically evaulate the current marketing strategy of the South Bohemian Theatre with a focus on individual tools of marketing and communication mix and to formulate suggestions for its improvement. The theoretical part defines the basic concepts of marketing in culture and services and marketing and communication mix. The practical part deals with the South Bohemian …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2019
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Lenka Cimlová Ostrá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76477