Marketing of an alcoholic drinks brand – Lucie Dagmar Hůzová
Lucie Dagmar Hůzová
Bakalářská práce
Marketing of an alcoholic drinks brand
Abstract:
This thesis is all focused on marketing. The aim of this thesis is to show how marketing works and how important it is. Theoretical part will introduce what is marketing really is and describes basic marketing definitions and concepts.The practical part is about alcoholic drinks brand Metaxa and its marketing. This work will show what is its marketing, which marketing tools they use and it will be …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Market Analysis for a Corporate Travel Management Company
Irina Denisova -
How to market a food truck
Pradeep Gangappa Kotihal -
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Michelle Morávková
Název
Vložil
Vloženo
Práva