Online marketing analytics tools – Bc. Daria Schmidt
Bc. Daria Schmidt
Bakalářská práce
Online marketing analytics tools
Online marketing analytics tools
Anotace:
The main objectives of the thesis are to define the analytical tools in online marketing and examine the efficiency of the tools. In theoretical part of the bachelor thesis, I will define online marketing, its purposes and influences on modern business. The thesis focuses on describing of analytical tools of online marketing as an important part of running the modern business. This thesis will indicate …víceAbstract:
The main objectives of the thesis are to define the analytical tools in online marketing and examine the efficiency of the tools. In theoretical part of the bachelor thesis, I will define online marketing, its purposes and influences on modern business. The thesis focuses on describing of analytical tools of online marketing as an important part of running the modern business. This thesis will indicate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ix3lf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2016
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Využití analytických nástrojů ArcGIS Online v učebních úlohách
Vendula Mašterová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Pavlína Krutská -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík