Ing. Dmitriy Partsikyan

Bakalářská práce

Proces zavedení nového produktu na trh

Process of launching a new product of the market
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je proces zavedení nového produktu na trh. V teoretické části práce se zaměřím na základní etapy investičního rozhodování, na popis hlavních metod hodnocení efektivnosti investic. Práce se dále věnuje finančním zdrojům a faktorům ovlivňujících investiční rozhodování a zaměřuji se na inovace. Praktická část bakalářské práce aplikuje teoretické poznatky na reálný investiční …více
Abstract:
Subject of this theses is the introduction of a new product. At the theoretical part will focus on the basic stages of an investment decision on the description of the main methods of evaluating the effectiveness of investments. Theses also deals with financial resources and the factors influencing investment decisions and focuses on innovation. Practical part apllies theoretical knowledge to real …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: MBA Jaromír Stemberg
  • Oponent: Ing. Dan Sirghi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní