Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons – Bc. Kateřina Sedláková
Bc. Kateřina Sedláková
Diplomová práce
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jestli by obsahově a jazykově integrovaná výuka (CLIL) poskytla řešení na současné dění a problémy ve výuce, způsobené zejména celosvětovou pandemií a pozastavením prezenční výuky. Ústřední hypotézou bylo to, že implementace CLILu zvýší zapojení a motivaci žáků, i efektivitu výuky, čímž by se vynahradila omezená časová dotace v době plošné online výuky v České …víceAbstract:
The aim of the thesis was to determine whether Content and Language Integrated Learning (CLIL) provides a suitable solution to the current challenges in education caused by the world’s pandemic. The hypothesis was that the integration of language and content would increase learners’ engagement and effectivity of the lessons, therefore compensate for the time constraints caused by the imposed online …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pd2oy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Simona Kalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/4uz6cw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Integration von Online Elementen in den Unterricht mit dem Schwerpunkt von Online Video Seminaren mit integrierter Lernkontrolle und Nutzungsanalysen.
Blanka LIBOROVÁ -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
The Impact of Visual Aids on Vocabulary Learning at Lower Secondary Schools
Jelena Marjanović -
Presenting Vocabulary Learning Strategies to Lower-Secondary School Learners – Action Research
Pavel Nikl -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Lenka Gazurová -
The Use of CLIL in Teaching English and Biology at a Czech Secondary School
Klára Foltýnová -
CLIL: English in Biology
Kateřina GHODKI IDRIKOVÁ