Processing Product Data For Marketplaces – Johan Hornof
Johan Hornof
Diplomová práce
Processing Product Data For Marketplaces
Processing Product Data For Marketplaces
Anotace:
Práce popisuje problematiku zpracování produktových dat v prostředí online obchodu a zaměřuje se na jejich automatické hromadné zpracování, vylepšování a čištění, především pro účely prodeje na tržištích (marketplaces). Pro tyto účely je nezbytné, aby prodejci byli schopni dodat správně strukturovaná, úplná, aktuální a platná data o produktech v krátkém čase. Autor si vybral začínající společnost, …víceAbstract:
This thesis describes problems of handling product data in e-commerce environment and focuses on their automatic batch processing, enhancing and cleaning, mainly for the purpose of selling on marketplaces. For this case, it is essential for sellers to be able to deliver properly structured, complete, up-to-date and correct product data in a short time. The author has chosen a startup company focusing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85367
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 2. 2022
- Vedoucí: Filip Vencovský
- Oponent: Jana Fialová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85367
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj modulu e-shopu pro generování produktových feedů
Oldřich Válek -
Využití přímého prodeje firmou Avon Cosmetics se zaměřením na online prodej
Mária Marchynová -
Vzorový projekt řešení prodeje pečiva online pro malé a střední podniky
Tomáš Kurowski -
The online selling system of Georgian wine
Guram Keleptrishvili -
Trademark infringement and secondary liability for counterfeit goods with the special focus on the fashion trade in online market places
Ekaterina KAPUSTINA -
Enhancing Contextual E-commerce through Content-Based Image Retrieval
Petr Janík -
Marketingová segmentace e-commerce trhu se zmrzlinou
Marek Herna