Image města Brna v kontextu cestovního ruchu – Tereza Ostřanská
Tereza Ostřanská
Bakalářská práce
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
Brno image in the context of tourism
Anotace:
Ostřanská, T., Image města Brna v kontextu cestovního ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tématem bakalářské práce je image města Brna z pohledu cestovního ruchu. V rámci literárního přehledu je zpracována problematika cestovního ruchu se zaměřením na destinaci cestovního ruchu, destinační management, marketing destinace cestovního ruchu, městský marketing a oblast komunikace …víceAbstract:
Ostřanská, T., Brno image in the context of tourism. Bachelor's thesis.Brno: University of Mendel in Brno, 2018.Bachelor's topic is Brno image in tourism point ot view. Within the framework of the literary review is processed tourism issues with focus on tourism destination, destination management, destination marketing of tourism, city marketing and communication sector with biddings to positioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Municiplální marketing
Zdeňka ŘEPÍKOVÁ -
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Městský marketing v teorii a praxi - Plzeň
Zdeňka HONČAROVÁ