Image města Brna v kontextu cestovního ruchu – Tereza Ostřanská
Tereza Ostřanská
Bachelor's thesis
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
Brno image in the context of tourism
Abstract:
Ostřanská, T., Image města Brna v kontextu cestovního ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tématem bakalářské práce je image města Brna z pohledu cestovního ruchu. V rámci literárního přehledu je zpracována problematika cestovního ruchu se zaměřením na destinaci cestovního ruchu, destinační management, marketing destinace cestovního ruchu, městský marketing a oblast komunikace …moreAbstract:
Ostřanská, T., Brno image in the context of tourism. Bachelor's thesis.Brno: University of Mendel in Brno, 2018.Bachelor's topic is Brno image in tourism point ot view. Within the framework of the literary review is processed tourism issues with focus on tourism destination, destination management, destination marketing of tourism, city marketing and communication sector with biddings to positioning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Tourism Management
Theses on a related topic
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Municiplální marketing
Zdeňka ŘEPÍKOVÁ -
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Městský marketing v teorii a praxi - Plzeň
Zdeňka HONČAROVÁ