Návrh způsobu e-mailové komunikace pro strojírenský trh – Jakub Karas
Jakub Karas
Bachelor's thesis
Návrh způsobu e-mailové komunikace pro strojírenský trh
Design of an E-mail Communication for the Engineering Market
Anotácia:
Cílem této práce je popsat a provést experiemnt, jehož výstupy povedou k optimalizaci e-mailové komunikace konkrétné společnosti. V práci jsou popsána teoreitcká východiska marketingové komunikace se zaměřením na digitální marketing a jeho nástroje včetně e-mail marketingu. Dále je popsána společnost v rámci které byl experiment proveden a prostředí firmy. Experiment byl proveden formou A/B testu zařazeného …viacAbstract:
The goal of this thesis is to describe and execute an experiemnt that will lead to the optimization of e-mail communication of a specific company. In this thesis, the theoretical background of marketing communication is described with a focus on digital marketing and its tools, including e-mail marketing. It also describes the company within which the experiment was done and the environment of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149662
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Petr Lůžek
- Oponent: Miloš Kotrle
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online: Insights from Indian companies and market
Jay Pankajbhai Goti -
Digital Marketing Application to Enhance Tourism Market Access for Traditional Craft Villages in Selected Place
Xuan Thanh Nguyen -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Digital Marketing on the B2B Market of Construction Equipment: Doosan Infracore Europe Case
Yana Prymak -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets
Yedeli Baideili -
Implementace direct marketingu v sektoru B2B
Lukáš Bárta