Celebrity jako nástroj propagace značek – Tomáš Kendzierski
Tomáš Kendzierski
Bachelor's thesis
Celebrity jako nástroj propagace značek
Celebrity as a Tool of Brand Promotion
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci značek na trhu telekomunikačních společností. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a představuje úvod obsahující relevantní informace ke značce, celebrity marketingu a marketingové komunikaci. V praktické části je provedena analýza vybraných kampaní operátorů na základě rešerše …viacAbstract:
The subject of my bachelor thesis is to analyze marketing communication of brands which are in the telecommunicaton companies market. This thesis is divided into two parts theoretical and practical one. The theoretical part is based on professional literature and introduces the basic topics such as brand, celebrity marketing and marketing communications. The practical part contains an analysis of certain …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kendzierski, Tomáš. Celebrity jako nástroj propagace značek. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu
Jan Roll -
Self service BI v marketingovém oddělení telekomunikační společnosti
Tomáš Prchal -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Zhodnocení marketingové komunikace
Klára Svobodová -
Využití moderních forem marketingové komunikace ve srovnání s tradičními ve společnosti Telefónica, a.s.
Erik Muff -
Analýza trhu, návrh marketingové strategie a marketingový mix pro účely zpracování studie proveditelnosti projektu „Přestavba lokální telekomunikační sítě“
Zuzana Kateřina Tomášková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Vodafone
Dominika Hánová -
Marketingová strategie telekomunikační divize společnosti RADIOKOMUNIKACE a.s. pro zákazníky v korporátním segmentu
Jaroslav Bc. Parpel