Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování – Bc. Jana Vlachová
Bc. Jana Vlachová
Diplomová práce
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Principles of inclusive education in Montessori pedagogy focused on children with behavior disorders
Anotace:
Diplomová práce Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. První část je věnovaná filozofii a principům Montessori pedagogiky a problematice inkluzivního vzdělávání u žáků s poruchami chování, s poruchami pozornosti a aktivity, se specifickými poruchami učení, s mentálním a postižením …víceAbstract:
Diploma thesis Principles of inclusive education in Montessori pedagogy focused on children with behavior disorders is divided into two parts - theoretical and practical. The first part is devoted to the philosophy and principles of Montessori education, and the issue of inclusive education for pupils with behavioral problems, disorders of attention and activity, with learning disabilities, with mental …víceKlíčová slova
Maria Montessori Montessori pedagogika inkluzivní vzdělávání problémové chování žák s poruchou chování žák s poruchou pozornosti a aktivity žák se specifickými poruchami učení žák s mentálním postižením žák s mimořádným nadáním kvalitativní výzkum. Maria Montessori Montessori pedagogy inclusive education behavior disorder pupil with behavioral problems pupil with disorders of attention and activity pupil with learning disabilities pupil with mental disabilities gifted students qualitative research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/igzus/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLACHOVÁ, Jana. \textit{Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/4v89lt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to Learners with Communication Disorders
Darja Chocholáčová -
Analýza využití pomůcek pedagogiky Marie Montessori ve vyučování žáků s lehkým mentálním postižením
Lenka Mrázková -
Využívání pomůcek pedagogiky Marie Montessori při výuce žáků s mentálním postižením
Hana KABOŇOVÁ -
Přínos pedagogiky Marie Montessori při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni základních škol
Michaela VANČUROVÁ -
Didaktická opora dle principů Marie Montessori u žáka s autismem na I. stupni ZŠ
Zdeňka Šánová -
Využívání principů Montessori v rodině u žáků z Montessori předškolních vzdělávacích zařízení
Marie Mikolášová -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Využití metody EEG-biofeedback ke zmírnění obtíží žáka s poruchou pozornosti
Hana Smolánová