Marketingová strategie firmy Emco na českém a zahraničních trzích – Veronika Kolářová
Veronika Kolářová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Emco na českém a zahraničních trzích
The marketing strategy of the company Emco in the czech and foreign markets
Anotace:
Tato práce pojednává o společnosti Emco, která je českým výrobcem müsli a distributorem zahraničních produktů. Teoretická část práce seznamuje s teorií marketingu, společností a jejími produkty. Praktická část uvádí její marketingové strategie a cíle. V práci je představen marketingový mix společnosti a na jeho základě je vytvořena SWOT analýza. Kromě českého trhu je zde provedena analýza významných …víceAbstract:
This thesis is about Emco. Emco is a Czech manufacturer of muesli and a distributor of foreign products. The theoretical part of this thesis focuses on introducing the reader to the marketing theory, company itself and its products. The practical part depicts its marketing strategy and its goals. The thesis depicts the company's marketing mix and creates a SWOT analysis based off of it. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76193
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Martin Jahoda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76193
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Návrh marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol s r.o.
Silvie Satrapová -
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh strategie finančního řízení společnosti EMCO, spol. s r.o.
Lucie Parisova -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Finanční analýza společností Autobaterie s.r.o. a AUTOBATERKY s.r.o
Zuzana Sobolová