Veronika Kolářová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Emco na českém a zahraničních trzích

The marketing strategy of the company Emco in the czech and foreign markets
Anotace:
Tato práce pojednává o společnosti Emco, která je českým výrobcem müsli a distributorem zahraničních produktů. Teoretická část práce seznamuje s teorií marketingu, společností a jejími produkty. Praktická část uvádí její marketingové strategie a cíle. V práci je představen marketingový mix společnosti a na jeho základě je vytvořena SWOT analýza. Kromě českého trhu je zde provedena analýza významných …více
Abstract:
This thesis is about Emco. Emco is a Czech manufacturer of muesli and a distributor of foreign products. The theoretical part of this thesis focuses on introducing the reader to the marketing theory, company itself and its products. The practical part depicts its marketing strategy and its goals. The thesis depicts the company's marketing mix and creates a SWOT analysis based off of it. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Martin Jahoda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76193