Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu – Bc. Veronika Feiglová
Bc. Veronika Feiglová
Master's thesis
Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu
The marketing project: Increase the tourist attractiveness of the region
Abstract:
FEIGLOVÁ, Veronika. Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 93 stran. Diplomová práce na téma Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu pojednává o destinacích cestovního ruchu a jejich marketingové komunikaci. V práci je podrobně zkoumána obec Holašovice, která je zapsaná na Seznam světového kulturního a …moreAbstract:
FEIGLOVÁ, Veronika. The marketing project: Increase the tourist attractiveness of the region. (A master thesis). The Institute of Hospitality Management in Prague 2016. 93 pages. This Master’s Thesis on Marketing project: Increasing the tourist attractiveness of the region is about tourism destinations and their marketing communications. The work examines in detail the village of Holašovice, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12107/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy
Jan Žebrok -
Blog jako marketingový projekt
Lucie Piedová -
Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
Barbora Strýčková