EFEKTIVNÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE S CÍLOVÝMI SKUPINAMI – Bc. Pavel KOTYZA
Bc. Pavel KOTYZA
Diplomová práce
EFEKTIVNÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE S CÍLOVÝMI SKUPINAMI
Effective Marketing Communication with Target Groups
Anotace:
Sociální sítě vstoupili do komunikačního mixu snad úplně každé firmy a nezahrnovat pre-zentaci v sociální síti je dne nevyužitý potenciál. Uživatelé internetu tráví na sítích mnoho hodin měsíčně a sdílí informace na které narazí. Autor této diplomové práce se rozhodl, že zjistí, zda jsou české firmy připravené na tvorbu obsahu vhodného pro sociální sítě a zda budou mít zájem o to být v sociálních sítích …víceAbstract:
Social networks and social media entered communication mix of almost all companies and there is a missing opportunity in forgetting the social media presence. Internet users spend hours being online and shares interesting information they reach them. Author of this di-ploma essay decided to find out if Czech companies, startups and small businesses are ready for social media content creation and if …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTYZA, Pavel. EFEKTIVNÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE S CÍLOVÝMI SKUPINAMI. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obsah sociální práce na základní škole jako jeden z výstupu projektu Sociální pracovník ve škole
Krupová Krupová -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka -
Sexuálně explicitní obsah na sociálních sítích jako téma ve výuce: systematická přehledová studie
Jitka Koudelová -
Polarizace názorů na internetu se zaměřením na sociální média a personalizovaný obsah
Jaroslav Sedlák -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová -
Uživateli vytvářený obsah na sociální síti
Daniel Jansa -
Uživateli vytvářený obsah na sociální síti
Vojtěch Macek -
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda