EFEKTIVNÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE S CÍLOVÝMI SKUPINAMI – Bc. Pavel KOTYZA
Bc. Pavel KOTYZA
Master's thesis
EFEKTIVNÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE S CÍLOVÝMI SKUPINAMI
Effective Marketing Communication with Target Groups
Abstract:
Sociální sítě vstoupili do komunikačního mixu snad úplně každé firmy a nezahrnovat pre-zentaci v sociální síti je dne nevyužitý potenciál. Uživatelé internetu tráví na sítích mnoho hodin měsíčně a sdílí informace na které narazí. Autor této diplomové práce se rozhodl, že zjistí, zda jsou české firmy připravené na tvorbu obsahu vhodného pro sociální sítě a zda budou mít zájem o to být v sociálních sítích …moreAbstract:
Social networks and social media entered communication mix of almost all companies and there is a missing opportunity in forgetting the social media presence. Internet users spend hours being online and shares interesting information they reach them. Author of this di-ploma essay decided to find out if Czech companies, startups and small businesses are ready for social media content creation and if …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOTYZA, Pavel. EFEKTIVNÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE S CÍLOVÝMI SKUPINAMI. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Obsah sociální práce na základní škole jako jeden z výstupu projektu Sociální pracovník ve škole
Krupová Krupová -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka -
Sexuálně explicitní obsah na sociálních sítích jako téma ve výuce: systematická přehledová studie
Jitka Koudelová -
Polarizace názorů na internetu se zaměřením na sociální média a personalizovaný obsah
Jaroslav Sedlák -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová -
Uživateli vytvářený obsah na sociální síti
Vojtěch Macek -
Uživateli vytvářený obsah na sociální síti
Daniel Jansa -
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda