Bc. Radim Blažek

Bachelor's thesis

Management a marketing FC Baník Ostrava

Management and marketing FC Baník Ostrava
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit situaci ve fotbalovém klubu FC Baník Ostrava a sestavení marketingového plánu pro rok 2011. Za účelem zlepšení finanční situace a zviditelněním klubu jak na domácí, tak mezinárodní scéně a zvýšení divácké přízně. Doporučení budou stanovena na základě provedení SWOT analýzy, určení základních strategií a sestavení marketingového plánu.
Abstract:
Goal of this bachelor thesis is approach situation in football club FC Baník Ostrava and build marketing plan for year 2011. Purpose is to improve financial situation of club, step out on domestic and international scene and increase fan’s popularity. The suggestions will be determined by SWOT analysis. I will also specify main strategies and build marketing plan.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Ondřej Smolka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií