Bc. Radim Blažek
Bachelor's thesis
Management a marketing FC Baník Ostrava
Management and marketing FC Baník Ostrava
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit situaci ve fotbalovém klubu FC Baník Ostrava a sestavení marketingového plánu pro rok 2011. Za účelem zlepšení finanční situace a zviditelněním klubu jak na domácí, tak mezinárodní scéně a zvýšení divácké přízně. Doporučení budou stanovena na základě provedení SWOT analýzy, určení základních strategií a sestavení marketingového plánu.Abstract:
Goal of this bachelor thesis is approach situation in football club FC Baník Ostrava and build marketing plan for year 2011. Purpose is to improve financial situation of club, step out on domestic and international scene and increase fan’s popularity. The suggestions will be determined by SWOT analysis. I will also specify main strategies and build marketing plan.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qbcro/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ondřej Smolka, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová