Management a marketing FC Baník Ostrava – Bc. Radim Blažek
Bc. Radim Blažek
Bakalářská práce
Management a marketing FC Baník Ostrava
Management and marketing FC Baník Ostrava
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit situaci ve fotbalovém klubu FC Baník Ostrava a sestavení marketingového plánu pro rok 2011. Za účelem zlepšení finanční situace a zviditelněním klubu jak na domácí, tak mezinárodní scéně a zvýšení divácké přízně. Doporučení budou stanovena na základě provedení SWOT analýzy, určení základních strategií a sestavení marketingového plánu.Abstract:
Goal of this bachelor thesis is approach situation in football club FC Baník Ostrava and build marketing plan for year 2011. Purpose is to improve financial situation of club, step out on domestic and international scene and increase fan’s popularity. The suggestions will be determined by SWOT analysis. I will also specify main strategies and build marketing plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qbcro/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ondřej Smolka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová