Členovci jako modelový taxon v učení o přírodě na 1. stupni ZŠ – Jana TŮMOVÁ
Jana TŮMOVÁ
Diplomová práce
Členovci jako modelový taxon v učení o přírodě na 1. stupni ZŠ
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá kmenem členovců jako vhodným modelovým taxonem v učení o přírodě na 1. stupni. Didaktická analýza využití tohoto živočišného kmene osvětluje důvody, proč využívat ve výuce přírodovědy právě členovce a uvádí konkrétní charakteristiky a projevy živých organismů, které je na nich možné demonstrovat. Druhá část literárního přehledu předkládá postavení učení o přírodě v Rámcovém …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the arthropod strain as a suitable taxon model in learning about the nature at the first grade of a primary school. The methodological analysis of using the animal strain explains the reasons why the arthropods are used in teaching natural science lessons and provides specific characteristics and manifestations of living organisms, which are possible to be demonstrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Petr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TŮMOVÁ, Jana. Členovci jako modelový taxon v učení o přírodě na 1. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol, Výtvarná výchova pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování vybraných témat z botaniky na středních školách
Anna Kalová -
Badatelsky orientované vyučování (BOV)
Barbora Zelenková -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování k tématu sinic a řas na středních školách
David HNÁTEK -
Badatelsky orientované vyučování na 1. stupni ZŠ
Ludmila Vágnerová -
Badatelsky orientované vyučování biologie člověka
Michal DEDEK -
Náměty na badatelsky orientované vyučování zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Alena Janoušková -
Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii
Kristýna ORSÁGOVÁ -
Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu)
Aneta LYSÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva