Pohádky, jako inspiace v plošné výtvarné tvorbě – Martina Tylšová
Martina Tylšová
Bakalářská práce
Pohádky, jako inspiace v plošné výtvarné tvorbě
Fairy tales as inspiration in creating art surface
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá stručným výkladem pohádky, jejím vznikem, historií a funkcí v dětském světe. Dále popisuje cíle výtvarné výchovy, roli pedagoga, výtvarnou dílnu, přípravy na hodinu, postupy ve vyučovací jednotce, motivaci a hodnocení práce. Stručně popisuje dělení výtvarné výchovy, techniky a materiály. V práci jsou navrženy metodické listy na náměty světových pohádek, které se dají …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with fairy tales, their formations, history and function in children world. It describes the goals of art education, personality of teacher, art workshop and preparation, progress, motivation and rating of work in lessons. Further describes partitions of art education, technics and materials in lessons. Thesis contents proposals of methodological guidelines for themes of …víceKlíčová slova
Pohádky výtvarná výchova role učitel dílna metodický list výuka příprava materiály techniky
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ak. mal. Markéta Pošarová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tylšová, Martina. Pohádky, jako inspiace v plošné výtvarné tvorbě. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Grafickou cestou metodicky
Marie HORVÁTHOVÁ -
OBJEKTivní ŽÁK. Návrh pracovního sešitu pro předmět výtvarná výchova na 2. stupni ZŠ
Karolína HEDRLÍNOVÁ -
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
Volnočasová výtvarná výchova a rozvoj tvořivosti v předškolním období
Veronika VOLTROVÁ -
Výtvarná výchova s prvky artefiletiky a její využití při rozvoji motorických schopností u dětí s poruchou autistického spektra (v předškolním věku)
Olga VÁVROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva