Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti – Bc. Petra Sedláčková
Bc. Petra Sedláčková
Diplomová práce
Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti
Communication of a Selected Brand of Products Designed for Young Children
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací vybrané značky produktů určených pro malé děti, která vstoupí v září 2018 na český trh. Značka bude nabízet potřeby pro stolování dětí do tří let. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat tuto značku cílové skupině, dospělým lidem, kteří tyto produkty kupují. Část práce je věnována analýze oblíbených značek dostupných na českém trhu a jejich komunikaci …víceAbstract:
This thesis focuses on a communication of a chosen brand of products for little children, which will launch in Czech market in September 2018. The brand will offer products for drinking and eating of children under 3. The aim of this thesis is to find out how to communicate effectively this brand to a target group, adult people, who buy these products. A part of this work is dedicated to an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sedláčková, Petra. Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Veronika Gaudlová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Veronika Jágrová