Adéla Hudcová

Master's thesis

Marketingová strategie destinace Kutná Hora do roku 2020

Marketing Strategy of the Destination Kutná Hora till the Year 2020
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na aktuální marketingovou strategii destinace Kutná Hora. Cílem práce je korekce a případně návrh nové marketingové strategie pro příští období s důrazem na roky 2019 a 2020. Práce je rozčleněna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola zahrnuje teoretický výklad pojmů, které úzce souvisí s tématem práce. V druhé kapitole je charakterizována turistická destinace Kutná Hora …viac
Abstract:
The diploma thesis focuses on the current marketing strategy of the destination Kutná Hora. The aim of the thesis is to correct and possibly propose a new marketing strategy for the next period, focusing on years 2019 and 2020. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter includes a theoretical interpretation of terms which are closely related to the topic. The second chapter characterizes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedúci: Martin Vaško
  • Oponent: Karolína Zdenková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73206