Marketingová strategie destinace Kutná Hora do roku 2020 – Adéla Hudcová
Adéla Hudcová
Diplomová práce
Marketingová strategie destinace Kutná Hora do roku 2020
Marketing Strategy of the Destination Kutná Hora till the Year 2020
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na aktuální marketingovou strategii destinace Kutná Hora. Cílem práce je korekce a případně návrh nové marketingové strategie pro příští období s důrazem na roky 2019 a 2020. Práce je rozčleněna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola zahrnuje teoretický výklad pojmů, které úzce souvisí s tématem práce. V druhé kapitole je charakterizována turistická destinace Kutná Hora …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the current marketing strategy of the destination Kutná Hora. The aim of the thesis is to correct and possibly propose a new marketing strategy for the next period, focusing on years 2019 and 2020. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter includes a theoretical interpretation of terms which are closely related to the topic. The second chapter characterizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73206
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Karolína Zdenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73206
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
Denisa Vaňková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland
Zuzana Svobodová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu destinace CHKO Železné hory
Jana Labská