Michaela Hájková

Master's thesis

Optimalizace produktového portfolia značky Somat

The Somat product portfolio optimization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá trhem automatického mytí nádobí, konkrétně značkou Somat.Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků, vývoje situace na trhu a výsledkůvýzkumů stanovit návrh pro optimalizaci produktového portfolia značky Somat. Teoretickáčást vymezuje nejdůležitější pojmy, na kterých je diplomová práce postavena. Praktická částje založena na primárních a sekundárních datech. Sekundární …more
Abstract:
This master thesis analyzes the automatic dishwashing category with focus on the Somatbrand. The aim of this thesis is to create a proposal for the optimization of the Somat productportfolio based on key learning points from the theoretical concepts, market developmentand research results. In the theoretical part the most important terms are defined.The empirical part is based on primary and secondary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2019
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Ivona Fojtíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76127