Analýza prodejní a technické podpory v oblasti After Sales při uvedení nového modelu vozu ŠKODA na trh – Milan Lebeda
Milan Lebeda
Bachelor's thesis
Analýza prodejní a technické podpory v oblasti After Sales při uvedení nového modelu vozu ŠKODA na trh
Analysis of sales and technical support in the After Sales by launching a new model of SKODA Car on the market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prodejní a technické podpory oblasti After Sales při uvedení nového modelu vozu ŠKODA na trh. V teoretické části je vysvětlen význam After Sales a jeho role ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Práce obsahuje přehled klíčových procesů After Sales, které souvisí s uvedením nového modelu vozu ŠKODA na trh. Výsledkem této práce je analýza Prestocking process, který je …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of the sales and technical support in the After Sales when new model of SKODA car is being launched on the market. In theory there is explanation of the therm After Sales and its role in the company SKODA AUTO a.s. The thesis contains overview of key processes in After Sales, which are connected with launching a new model of SKODA on the market. The result …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Šturmová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LEBEDA, Milan. \textit{Analýza prodejní a technické podpory v oblasti After Sales při uvedení nového modelu vozu ŠKODA na trh}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2015. Available from: https://theses.cz/id/4wkki7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Minimal criterion for continuous-variable genuine multipartite quantum steering
Tadeáš VOLNÝ -
Multi Criteria Decision-making: Choice of Incoterms for International Distribution of Genuine Parts and Accessories
Lenka Erbenová -
Komunikační podpora při uvádění nových modelů ŠKODA na slovenský trh
Tomáš Mejstřík -
Multi Criteria Decision-making: Choice of Incoterms for International Distribution of Genuine Parts and Accessories
Lenka Erbenová -
Zefektivnění kontroly transportních časů při přepravě Originálních dílů a Originálního příslušenství ve ŠKODA Parts Center
Adéla Pospíšilová -
Analýza a optimalizace KPI skladu originálních dílů Škoda Auto
Jiří Sedláček -
Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu
Michal Srbecký -
Projektový management a řízení procesu produktů v příslušenství Škoda-auto
Ladislav Huk
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights