Marketing a logistika vybrané obchodní firmy – Martin GRASL
Martin GRASL
Bachelor's thesis
Marketing a logistika vybrané obchodní firmy
Marketing and logistics of the selected wholesale company
Anotácia:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na marketing a logistiku velkoobchodní společnosti Tech Data Distribution, s.r.o. a jejího Logistického centra v Boru u Tachova. Teoretická část popisuje velkoobchod, marketingový mix, vybrané situační analýzy a logistiku. Vybrané situační analýzy jsou Porterův model 5 sil A SWOT analýza. V úvodu praktické části je představena velkoobchodní společnost Tech Data …viacAbstract:
The presented bachelor thesis is focused on marketing and logistics of wholesale company Tech Data Distribution, s.r.o. and its Logistics centre in Bor by Tachov. Theoretical part describes wholesale, marketing mix, selected situation analysis and logistics. Selected situation analysis are Porter´s Five Forces and SWOT analysis. In the beginning of practical part is introduced wholesale company Tech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRASL, Martin. Marketing a logistika vybrané obchodní firmy. Cheb, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh business intelligence řešení pro společnost Skála Velkoobchod
Dominik Skála -
Návrh marketingové komunikace pro velkoobchod
Petra Hartmannová -
Návrh a implementace etických kodexů v podnicích v segmentu velkoobchodu
Silvie Obselková -
Strategická analýza knižního velkoobchodu
Tomáš Kotoun -
Analýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem
Alena BRÁZDOVÁ -
Logistika a marketing ve vybrané firmě – rozbor kompetencií těchto dvou podnikových subsystémů
Nikola Filipová -
Marketing, logistika a Supply Chain Management
Simona Vaisová -
Logistika a marketing dovozce vína
Ondřej Šeďa