Theses 

A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o. – Tereza Špačková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi

Tereza Špačková

Bakalářská práce

A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.

A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.

Abstract: The bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the company TERMO SERVIS spol. s r.o. and its goal is to suggest marketing innovations of its marketing communication strategy. The theoretical part contains the explanation of the terms like: marketing strategy, marketing mix, communication mix, marketing research and SWOT analysis. The practical part consists of the introduction of TERMO SERVIS and the analysis of its current communication mix, SWOT analysis and an in-depth interview with the owner of the company. The final section of the thesis contains a number of suggestions which can be used by the company for innovation of its marketing communication strategy.

Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti TERMO SERVIS spol. s r.o. a jejím cílem je navržení inovací marketingové komunikační strategie společnosti. Teoretická část obsahuje vysvětlení termínu jako je marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum a SWOT analýza. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje představení společnosti TERMO SERVIS a následnou analýzu, která je tvořena analýzou současného komunikačního mixu, SWOT analýzou a hloubkovým interview s majitelem společnosti. Závěrečná část práce se věnuje řadě doporučení, které by společnost mohla využít k inovaci své marketingové komunikační strategie.

Keywords: marketingová strategie, komunikační mix, SWOT analýza, hloubkové interview, plynové kotle

Jazyk práce: angličtina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2014
  • Zveřejnit od: 22. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/wps/portal/eprihlaska-vysledky?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=37412 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

Špačková, Tereza. A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 21. 1. 2019 17:05, 4. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz