Zvýšení úrovně poskytovaných služeb ve vybrané společnosti – Bc. Pavel Václavík
Bc. Pavel Václavík
Master's thesis
Zvýšení úrovně poskytovaných služeb ve vybrané společnosti
Level Improvement of Services Provided in a Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem zvýšení úrovně poskytovaných služeb. Cílem diplomové práce je navrhnout optimální opatření, která by zajistila zvýšení úrovně poskytovaných služeb ve vybrané společnosti. V teoretické části práce jsou zpracovány všeobecné poznatky z oblasti poskytování služeb a jejich jakosti. Praktická část této práce analyzuje současný stav poskytovaných služeb ve vybrané společnosti …moreAbstract:
Diploma thesis deals with the topic of increasis the level of services provided. The thesis aims are to propose optimal measures to ensure that level of services provided in the chosen company. In the theoretical part of the thesis, general knowledge of service delivery and quality are processed. The practical par of the thesis analyses the current state of service provided in the chosen company. Based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Richard Turek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Václavík, Pavel. Zvýšení úrovně poskytovaných služeb ve vybrané společnosti. Přerov, 2024. diplomová práce (Ing.). VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY. Vysoká škola logistiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY, Vysoká škola logistikyCollege of Logistics
Vysoká škola logistikyMaster programme / field:
Logistics / Logistika a řízení dopravy
Theses on a related topic
-
Analýza kvality poskytovaných služeb v hostelu Czech Inn v Praze
Daria Sorokina -
Analýza poskytovaných sociálních služeb města Tábor
Markéta Nováčková -
Analýza veřejných služeb poskytovaných vybranými obcemi
Jana Saganová -
Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech
Kateřina Košťálová -
Analýza služeb poskytovaných leteckými společnostmi American Airlines a Aeroflot
Veronika Opekarová -
Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta
Dominika Tesařová -
Analýza ubytovacích a doplňkových služeb poskytovaných v Hotelu Buly
Kateřina Kočí -
Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o.
Iveta Dobiášová