Zvýšení úrovně poskytovaných služeb ve vybrané společnosti – Bc. Pavel Václavík
Bc. Pavel Václavík
Diplomová práce
Zvýšení úrovně poskytovaných služeb ve vybrané společnosti
Level Improvement of Services Provided in a Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem zvýšení úrovně poskytovaných služeb. Cílem diplomové práce je navrhnout optimální opatření, která by zajistila zvýšení úrovně poskytovaných služeb ve vybrané společnosti. V teoretické části práce jsou zpracovány všeobecné poznatky z oblasti poskytování služeb a jejich jakosti. Praktická část této práce analyzuje současný stav poskytovaných služeb ve vybrané společnosti …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the topic of increasis the level of services provided. The thesis aims are to propose optimal measures to ensure that level of services provided in the chosen company. In the theoretical part of the thesis, general knowledge of service delivery and quality are processed. The practical par of the thesis analyses the current state of service provided in the chosen company. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Turek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Václavík, Pavel. Zvýšení úrovně poskytovaných služeb ve vybrané společnosti. Přerov, 2024. diplomová práce (Ing.). VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY. Vysoká škola logistiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY, Vysoká škola logistikyVYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY
Vysoká škola logistikyMagisterský studijní program / obor:
Logistika / Logistika a řízení dopravy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kvality poskytovaných služeb v hostelu Czech Inn v Praze
Daria Sorokina -
Analýza poskytovaných sociálních služeb města Tábor
Markéta Nováčková -
Analýza veřejných služeb poskytovaných vybranými obcemi
Jana Saganová -
Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech
Kateřina Košťálová -
Analýza služeb poskytovaných leteckými společnostmi American Airlines a Aeroflot
Veronika Opekarová -
Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta
Dominika Tesařová -
Analýza ubytovacích a doplňkových služeb poskytovaných v Hotelu Buly
Kateřina Kočí -
Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o.
Iveta Dobiášová