Fenomén YouTube u žáků 2. stupně základní školy – Sára Bolacká
Sára Bolacká
Bakalářská práce
Fenomén YouTube u žáků 2. stupně základní školy
YouTube as a phenomenon of pupils of the 2nd grade of primary school
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá fenoménem YouTube ve vztahu k problematice závislosti na tzv. virtuálních drogách žáků 2. stupně základních škol. Praktická část byla zrealizována kvantitativní metodou formou dotazníkového šetření, které zjišťovalo, jaký vliv má čas strávený sledováním videí na YouTube na jiné činnosti žáků.Abstract:
The bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the phenomenon YouTube in relation to the issue of addiction to the so-called virtual drugs of the pupils of the 2nd level of primary schools. The practical part was effectuated by quantitative method in the form of a questionnaire survey, which examined the influence of the time spent by watching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/oye90/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jana Kočí, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marek Lapčík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Fakulta veřejných politik v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence
Práce na příbuzné téma
-
Pohybová aktivita a screen time u žáků na základních školách v Bohumíně ve volném čase
Dominik HANKE -
Cheerleading ako protektívny faktor rizikového správania
Kristína Korčeková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
Masculine Identity Construction in American and Czech YouTube Vlogs
Maria Šimková -
The Language of Commentary Channels on YouTube
Bára Chajlazová