Customer Relationship Management - Řízení vztahů se zákazníky – Kateřina MACHOŇOVÁ
Kateřina MACHOŇOVÁ
Bakalářská práce
Customer Relationship Management - Řízení vztahů se zákazníky
Customer relationship management
Anotace:
V práci se zabývám vztahy mezi podnikem a jeho zákazníky. Každá problematika, které se věnuji, je nejprve založena na teorii, a poté doplněna praktickými zkušenostmi v konkrétní firmě. Nejprve se zabývám samotným pojmem customer relationship management, neboť jde o nový směr v oblasti marketingu. V rámci řízení vztahů se zákazníky probírám i význam informací a informačních systémů. Informační systém …víceAbstract:
This thesis focuses on the issues related to customer relationship management. As can be therefore assumed this work deals with relationship between a company and its respective customers. Each issue that is analyzed is first based on a relevant theory and then further supported with practical experience in a particular company. In the opening part of this thesis the notion of customer relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/1910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Tišler Libor, Ph.D., MRCVS
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHOŇOVÁ, Kateřina. \textit{Customer Relationship Management - Řízení vztahů se zákazníky}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/4x5p9p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení efektivnosti kontaktního centra Pražských vodovodů a kanalizací.
Petr Kincl -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová