Ing. Martin Václavek

absolventská práce studenta CŽV

Data monetization and new digital services in automotive industry

Monetizace dat a nové digitální služby v automobilovém průmyslu
Anotace:
Automobilový průmysl se transformuje díky digitalizaci, konektivitě, právním změnám a rostoucímu významu dat, což přetváří stávající obchodní modely a podporuje inovace. Výrobci automobilů čelí výzvám, jako jsou měnící se preference spotřebitelů, regulační tlaky a vzestup elektrických a autonomních vozidel. Tato práce zkoumá dopad těchto trendů, současný stav odvětví a potřebu nových obchodních modelů …více
Abstract:
The automotive industry is transforming due to digitalization, connectivity, legal changes, and the growing importance of data, which is reshaping existing business models and driving innovation. Automakers face challenges such as changing consumer preferences, regulatory pressures, and the rise of electric and autonomous vehicles. This thesis examines the impact of these trends, the current state …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lukáš Herout, Ph.D.
  • Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Tato práce obsahuje interní informace společnosti Škoda Auto a.s., které nesmí být dále zveřejňovány.
This paper contains internal information from Škoda Auto a.s., and should not be further published.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.