Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně – Bc. Jan Brichta
Bc. Jan Brichta
Bakalářská práce
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Marketing Plan Chocolate Products from a 3D Printer
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu výroby čokoládových výrobků na 3D tiskárnách a návrhu marketingového plánu pro tyto produkty. Teoretická část práce poskytuje exkurzi do historie výroby čokolády, technologií 3D tisku a zahrnuje také marketingové pojmy a teorii. Praktická část zahrnuje průzkum trhu a dotazníkové šetření, které byly využity při zpracování SWOT analýzy produktu. V návrhové části byl …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the production of chocolate products on 3D printers and proposes a marketing plan for these products. The theoretical part provides an excursion into the history of chocolate production, and 3D printing technologies, and also includes marketing concepts and theory. The practical part includes market research and a questionnaire survey that were used to develop a SWOT …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/nxffn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Zbyněk Vinš
- Oponent: Ing. Lada Popl Petránková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRICHTA, Jan. \textit{Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/4x98rj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Ethics of Chocolate Production
Jan Böhm -
Hedonic Pricing of Chocolate Characteristics: Does Fairtrade Certification Have Any Effect?
Romoke Mariam Lawal -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Marketing na sociálních sítích
Kristýna Jiřičná -
Charakteristika, vlastnosti a výroba různých druhů čokolád
Mariia Kaliuzhnaia -
Postavení čokolády v současné gastronomii
Aneta Koubková -
Commercialization plan
Mirek Houdek