Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v České republice – Bc. Petr Heidenreich
Bc. Petr Heidenreich
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v České republice
Corporate Social Responsibility and its application in the Czech Republic
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám tématem Společenské odpovědnosti firem (CSR) v České republice a jejímu uplatňování v praxi. V aplikační části analyzuji a popisuji konkrétní projekt uplatňování CSR v praxi na němž jsem se z titulu svého pracovního zařazení velmi významně podílel od samého plánu projektu a dále po celou dobu trvání tohoto projektu. Samotný projekt se nazývá „ V Teplicích je budoucnost …víceAbstract:
In my diploma thesis I am dealing with the topic of Corporate Social Responsibility (CSR) in the Czech Republic and its application into practice. In the applicational part I analyze and describe the specific CSR project implementation into practice in which I have been personally involved by virtue of my employment status and contributed very significantly on the project plan and during the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/awydo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Formulace Corporate strategie firmy EPRAVO.cz dle konceptu strategického řízení
Dana Šibravová -
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar -
Strategie rozvoje firmy
Adam Zelený -
Strategie firmy v ekonomické krizi
Linda Hrušková -
Benefity jako strategie firmy k posílení pracovní spokojenosti zaměstnanců (případová studie)
Kristýna Junková -
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
Irena Navrátilová -
Analýza souladu podnikové kultury a strategie firmy
Anna Dvořáková -
Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska
Adéla Davidová