Petra Ondrušová

Diplomová práce

Strategie brand managementu ve službách

Brand Management Strategy in Services
Anotace:
Diplomová práce je rozborem strategie brand managementu ve službách, konkrétně v bankovnictví. Popisuje jednotlivé části strategie Erste Premier, charakterizuje příslušný segment, kterým je bonitní klientela a popisuje přístup k této klientele, pracovní náplň a význam pozice Premier bankéře a naplňování této role v kontextu očekávání a potřeb klienta. Cílem práce je navrhnout bance strategii, která …více
Abstract:
The diploma works is an analysis of brand management strategy in services, particularly in banking. Describes the strategy of Erste Premier, characterized certain segment, which is top affluent clientele and describes the approach to this clients, job content and the importance of the Premier banker and fullfilling this role regarding the clients' expectations and needs. The aim is to suggest …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2014
  • Vedoucí: Taťána Hajdíková
  • Oponent: Monika Harantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39726

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management