Strategie brand managementu ve službách – Petra Ondrušová
Petra Ondrušová
Diplomová práce
Strategie brand managementu ve službách
Brand Management Strategy in Services
Anotace:
Diplomová práce je rozborem strategie brand managementu ve službách, konkrétně v bankovnictví. Popisuje jednotlivé části strategie Erste Premier, charakterizuje příslušný segment, kterým je bonitní klientela a popisuje přístup k této klientele, pracovní náplň a význam pozice Premier bankéře a naplňování této role v kontextu očekávání a potřeb klienta. Cílem práce je navrhnout bance strategii, která …víceAbstract:
The diploma works is an analysis of brand management strategy in services, particularly in banking. Describes the strategy of Erste Premier, characterized certain segment, which is top affluent clientele and describes the approach to this clients, job content and the importance of the Premier banker and fullfilling this role regarding the clients' expectations and needs. The aim is to suggest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39726
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2014
- Vedoucí: Taťána Hajdíková
- Oponent: Monika Harantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39726
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Strategie brand managementu ve službách
Kristýna Holasová -
Strategie brand managementu ve službách
Petr Novotný -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
Olga Simonova -
Web3 strategy for automotive brand
Tereza Pluhařová -
Marketing Strategy of Foodpanda
Kiu Hei Yeung