Hana Menclová

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky Lancôme se zaměřením na generaci Y

Analysis of the marketing strategy of brand Lancôme with the focus on generation Y
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současné marketingové strategie tradiční značky Lancôme ve vztahu ke generaci Y a formulace návrhů a doporučení, kterými by mohla značka na novou generační skupinu mileniálů lépe zacílit. Práce se zabývá charakteristikami generace Y, luxusního marketingu včetně současných trendů, představením značky Lancôme a jejího působení na českém trhu. V závěru práce je …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the marketing strategy of the traditional brand Lancôme with the focus on generation Y. The work describes the characteristics of generation Y, luxury marketing with its current trends, the Lancôme brand and its czech marketing strategy. In the practical part I apply the questionnaire method and SWOT analysis to determine the current marketing situation. Based on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Lucie Králíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76513

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod