Chování spotřebitele na trhu s bezobalovým prodejem – Adéla Herzánová
Adéla Herzánová
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na trhu s bezobalovým prodejem
Consumer behaviour in the packaging-free market
Anotace:
Herzánová, A. Chování spotřebitele na trhu s bezobalovým prodejem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s bezobalovým prodejem. Hlavním cílem práce je navrhnout vybrané firmě opatření v oblasti propagace. V práci bylo zjišťováno, jak zákazníci bezobalové prodejny vnímají a jakou s nimi mají zkušenost. K dosažení cíle bylo …víceAbstract:
Herzánová, A. Consumer behaviour in the packaging-free market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020.The bachelor thesis deals with consumer behaviour in the packaging-free sales market. The main aim of the thesis is to propose measures in the field of promotion to the selected company. At thesis, it was examined how customers perceive the packaging-free stores and how they have experienced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách
Marek Brodský -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah statistických šetření
Tereza HALAMOVÁ -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah běžných statistických šetření
Nikola KLIKOVÁ -
Změny nákupního chování generace Y v rámci obchodního konceptu Bez obalu v kontextu nemoci covid-19
Jiří Červinka -
Zhodnocení bezobalového nakupování z pohledu spotřebitele
Petr Sklenička -
Koncept Zero Waste v prostředí bezobalových obchodů
Lucie Šedivá -
Odpady z obalů - systém nakládání, recyklace
Marcela Koptová