Der Deutschunterricht in tschechischen Waldorfschulen im Vergleich zum regulären Schulsystem. – Marta CARDOVÁ
Marta CARDOVÁ
Master's thesis
Der Deutschunterricht in tschechischen Waldorfschulen im Vergleich zum regulären Schulsystem.
Teaching German as a foreign language in Czech Waldorf Schools and regular schols
Abstract:
The diploma thesis focuses on the Waldorf pedagogy in light of teaching German language. A comparison was drawn between the Waldorf padagogy and the common aducation system esttablishen at the majority of the scools in the Czech Republic. The paper contains information about the establishment and history of the Waldorf schools around the world and in the Czech Republic, and also the ideological basis …viacAbstract:
Téma diplomové práce je Waldorfská pedagogika, výuka Německého jazyka a porovnání zmíněného pedagogického systému s běžnou výukou na stávajících školách v ČR. Informuje o vzniku a historii Waldorfských škol ve světě a v ČR, o ideových východiscích Waldorfského školství, jak je formuloval jeho zakladatel Rudolf Steiner. Zabývá se problematikou tvorby učebního plánu. Zmiňuje konkrétní vzdělávací plán …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2010
Identifikátor:
88233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 12. 2010
- Vedúci: PaedDr. Jana Folprechtová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CARDOVÁ, Marta. \textit{Der Deutschunterricht in tschechischen Waldorfschulen im Vergleich zum regulären Schulsystem.}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/4xfl86/.
Jak správně citovat práci
CARDOVÁ, Marta. Der Deutschunterricht in tschechischen Waldorfschulen im Vergleich zum regulären Schulsystem.. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching foreign language for the Primary School - german language
Práce na příbuzné téma
-
Waldorfská pedagogika jako zdroj námětů a metodických postupů pro výuku na 1. stupni ZŠ
Lenka Kvapilová -
Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v kontextu Waldorfske pedagogiky
Kristína Literová -
Waldorfská pedagogika - způsob alternativního vyučování
Marta Gemperlová -
Waldorfská pedagogika- mýty a fakta
Lucie KRAUSOVÁ -
Waldorfská pedagogika realizovaná v současné mateřské škole
Eva TEICHMANOVÁ -
Waldorfská pedagogika očima rodičů
Andrea MAČALÍKOVÁ -
Waldorfská pedagogika v současném primárním vzdělávání
Petra MICHÁLKOVÁ -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová