Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu – Lic. Lucie Suszková
Lic. Lucie Suszková
Diplomová práce
Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu
The role of picture sequences in describing character experiences while storytelling
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na předčtenářskou gramotnost dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nejprve vymezeny teoretické poznatky o narativu, se zaměřením na narativní vývoj dětí až po předškolní věk. Dále jsou v práci sumarizovány poznatky o příběhu a ilustrované předloze, které zároveň tvoří teoretické jádro pro empirické ověření …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the pre-reading literacy of preschool children. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the theoretical knowledge about the narrative, focusing mainly on the narrative development of preschool children. Furthermore, the thesis summarizes the knowledge about the story and the illustrated artwork, which also forms the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUSZKOVÁ, Lucie. \textit{Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/4xhnuq/.
Jak správně citovat práci
Suszková, Lucie. Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Metodika čtenářské pregramotnosti se zaměřením na rozvoj smyslového vnímání a fantazii
Sára Nekvasilová -
Pěstounská péče na přechodnou dobu v kontextu životního příběhu pěstouna
Pavla Synková -
Dlouhodobě na ulici: Analýza životního příběhu lidí bez domova se zaměřením na prožívání volby a kontroly
Denisa Kneslová -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Fúze digitálních her a filmů – interaktivní film: struktura a rozdíly ve vyprávění příběhu
Lubomír Konečný -
Analýza životního příběhu vybrané sportovní osobnosti
Lucia Szabová -
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Profesní sebepojetí učitele v životním příběhu
Petra Topinková