Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu – Lic. Lucie Suszková
Lic. Lucie Suszková
Master's thesis
Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu
The role of picture sequences in describing character experiences while storytelling
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na předčtenářskou gramotnost dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nejprve vymezeny teoretické poznatky o narativu, se zaměřením na narativní vývoj dětí až po předškolní věk. Dále jsou v práci sumarizovány poznatky o příběhu a ilustrované předloze, které zároveň tvoří teoretické jádro pro empirické ověření …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the pre-reading literacy of preschool children. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the theoretical knowledge about the narrative, focusing mainly on the narrative development of preschool children. Furthermore, the thesis summarizes the knowledge about the story and the illustrated artwork, which also forms the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUSZKOVÁ, Lucie. \textit{Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4xhnuq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Suszková, Lucie. Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Metodika čtenářské pregramotnosti se zaměřením na rozvoj smyslového vnímání a fantazii
Sára Nekvasilová -
Pěstounská péče na přechodnou dobu v kontextu životního příběhu pěstouna
Pavla Synková -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Dlouhodobě na ulici: Analýza životního příběhu lidí bez domova se zaměřením na prožívání volby a kontroly
Denisa Kneslová -
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Profesní sebepojetí učitele v životním příběhu
Petra Topinková -
Rozvoj dětí se sluchovým postižením v předškolním věku prostřednictvím knižního příběhu
Natálie Šumberová -
Fúze digitálních her a filmů – interaktivní film: struktura a rozdíly ve vyprávění příběhu
Lubomír Konečný