Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní sítě lékáren – Petr Labor
Petr Labor
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní sítě lékáren
Customer Satisfaction Measurement of the Retail Pharmacies Network
Abstract:
V práci byla popsána teorie vztahující se ke spokojenosti a to včetně metod jejího měření, faktorů měření spokojenosti a Poziční mapy spokojenosti a důležitosti. Zároveň zde byla popsána teorie maloobchodu. Vzhledem k tématu byl charakterizován lékárenský trh a to makroprostředí a vnější a vnitřní mikroprostředí vzhledem ke konkrétní lékárenské síti. Následně byla v práci popsána metodika sběru dat …moreAbstract:
The thesis describes the theory of satisfaction, including methods of measuring of satisfaction, factors of measuring of satisfaction and the Position Map of Satisfaction and Importance. The theory of retail was described here too. With regard to the topic, the pharmaceutical market was characterized - the macroenvironment and the external and internal microenvironment of a specific pharmacy network …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143211
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Jana Ostrožná
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodního řetězce s oděvy
Adéla Novická -
Měření spokojenosti zákazníků na trhu domovních komunikačních a přístupových systémů
Aneta Paroulková -
Měření spokojenosti zákazníků se službami městské hromadné dopravy
Martina Příhodová -
Měření spokojenosti zákazníků s lázeňskými službami
Marek Jaroš -
Měření spokojenosti zákazníků prodejny potravin
Kamil Šklář -
Měření spokojenosti zákazníků baru
Petra Belásová -
Měření spokojenosti zákazníků se službami hotelu
Zuzana Calábková