Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ – Monika Marešová
Monika Marešová
Diplomová práce
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Use of personalization in e-mail marketing communication of MALL.CZ online store
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ. Cílem práce bylo vytvořit a v praxi ověřit, zdali personalizované e-maily generují lepší výsledky oproti původním verzím bez persona-lizovaných proměnných. E-mailové šablony byly připraveny v HTML v kombinaci s šablonovacím jazykem Jinja2, díky kterému lze do e-mailů v platformě Exponea …víceAbstract:
The thesis deals with the use of personalization in e-mail marketing communication of the MALL.CZ online store. The aim of the work was to create and verify in practice whether personalized e-mails generate better results compared to the original versions without personalised variables. The email templates were prepared in HTML in combination with the Jinja2 templating language, which allows to insert …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83077
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Zdeněk Smutný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83077
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Personalizace elektronického obchodu
Ondřej HOVJACKÝ -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Vliv e-mail marketingu na opakované nákupy a zákaznickou retenci
Eliška Kalabzová -
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Tereza Oravová -
Analýza e-mail marketingové komunikace
Petra Vaníčková