Petra Vaníčková

Bakalářská práce

Analýza e-mail marketingové komunikace

Analysis of Email Marketing Communication
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou e-mailové komunikace vybraných českých e-shopů v segmentu módy. Představuje stav e-mail marketingu v České republice, uvádí možnosti vývoje e-mail marketingu v následujících letech. Stanovuje ukazatele a kritéria, pomocí kterých se měří „dobrý“ e-mail marketing, pokud nejsou k dispozici interní čísla úspěšnosti. Zároveň představuje ideální stav těchto kritérií a tím i …více
Abstract:
This thesis focuses on an analysis of email communication of selected Czech eshops in fashion sector. It describes current status of email marketing in Czech Republic, possible development of email marketing in future. It establishes indicators and metrics to measure so called good email marketing without evaluating internal KPI of sales and interactions. It also shows ideal state of email marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Ondřej Klega

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73970

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management