Výzkum spokojenosti zákazníků jako východisko pro návrh marketingového plánu firmy Les catering, s. r. o. – Bc. Petra LESOVÁ
Bc. Petra LESOVÁ
Bachelor's thesis
Výzkum spokojenosti zákazníků jako východisko pro návrh marketingového plánu firmy Les catering, s. r. o.
The research of satisfaction of costumers as a starting point for a propsal of the marketing plan for the company Les catering, s. r. o.
Anotácia:
Předložená práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro firmu působící v oblasti gastronomie. První část práce pojednává o základních pojmech využívaných v odborné terminologii marketingu. V praktické části je představena firma, její historie, poskytované cateringové služby a její prozatímní marketingové aktivity. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření spokojenosti současných zákazníků …viacAbstract:
Presented thesis is focused on complete marketing plan for the company acting in the gastronomy sector. The first part of the thesis treat of basic concepts, which are used in specialised terminology. In the practical part is the firm, its history, offered servises, provisional marketing activities introduced. In the next part was the research of the satisfaction of the consumers realized. On the basis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Julie Brožová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LESOVÁ, Petra. \textit{Výzkum spokojenosti zákazníků jako východisko pro návrh marketingového plánu firmy Les catering, s. r. o.}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/4xr2y0/.
Jak správně citovat práci
LESOVÁ, Petra. Výzkum spokojenosti zákazníků jako východisko pro návrh marketingového plánu firmy Les catering, s. r. o.. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix zvoleného podniku
Kristýna Nulíčková -
Analýza marketingového mixu cateringové společnosti
Michaela Ratajová -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong