Petrana Suchá

Master's thesis

Analýza chovania zákazníkov pri výbere dodávateľa redakčného systému

Customer Behaviour Analysis of CMS Supplier Choice
Abstract:
Problémom na trhu redakčných systémov je nespokojnosť zákazníkov s poskytovanými možnosťami CMS. Cieľom práce je charakterizovať chovanie zákazníkov pri výbere CMS a určiť preferencie jednotlivých kritérií pri výbere redakčného systému. Pre analýzu bola zvolená metóda elektronického dotazníkového šetrenia a pre určenie kritérií Saatyho metóda párového porovnania, ktoré v nadväznosti na seba poukazujú …more
Abstract:
A problem in the content management system market is a customer dissatisfaction with the provided CMS features. The aim of the thesis is to characterize customer behavior in CMS selection and to determine the preferences of individual criteria when choosing an content management system. For the analysis, the method of electronic questionnaire survey was chosen and Saaty's pairwise comparison method …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2017
  • Supervisor: Pavlína Pawlasová
  • Reader: Hana Pechová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod