Analýza chovania zákazníkov pri výbere dodávateľa redakčného systému – Petrana Suchá
Petrana Suchá
Master's thesis
Analýza chovania zákazníkov pri výbere dodávateľa redakčného systému
Customer Behaviour Analysis of CMS Supplier Choice
Abstract:
Problémom na trhu redakčných systémov je nespokojnosť zákazníkov s poskytovanými možnosťami CMS. Cieľom práce je charakterizovať chovanie zákazníkov pri výbere CMS a určiť preferencie jednotlivých kritérií pri výbere redakčného systému. Pre analýzu bola zvolená metóda elektronického dotazníkového šetrenia a pre určenie kritérií Saatyho metóda párového porovnania, ktoré v nadväznosti na seba poukazujú …moreAbstract:
A problem in the content management system market is a customer dissatisfaction with the provided CMS features. The aim of the thesis is to characterize customer behavior in CMS selection and to determine the preferences of individual criteria when choosing an content management system. For the analysis, the method of electronic questionnaire survey was chosen and Saaty's pairwise comparison method …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/117886
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2017
- Supervisor: Pavlína Pawlasová
- Reader: Hana Pechová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUCHÁ, Petrana. \textit{Analýza chovania zákazníkov pri výbere dodávateľa redakčného systému}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Available from: https://theses.cz/id/4xxkz7/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Rozhodovací proces v podniku
Radovan Tunák -
Rozhodovací proces v podniku
Mária Gregušová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Rozhodovací proces v podniku
Patrik Žáček -
Rozhodovací proces v podniku
Martin Červinka