Petrana Suchá

Master's thesis

Analýza chovania zákazníkov pri výbere dodávateľa redakčného systému

Customer Behaviour Analysis of CMS Supplier Choice
Anotácia:
Problémom na trhu redakčných systémov je nespokojnosť zákazníkov s poskytovanými možnosťami CMS. Cieľom práce je charakterizovať chovanie zákazníkov pri výbere CMS a určiť preferencie jednotlivých kritérií pri výbere redakčného systému. Pre analýzu bola zvolená metóda elektronického dotazníkového šetrenia a pre určenie kritérií Saatyho metóda párového porovnania, ktoré v nadväznosti na seba poukazujú …viac
Abstract:
A problem in the content management system market is a customer dissatisfaction with the provided CMS features. The aim of the thesis is to characterize customer behavior in CMS selection and to determine the preferences of individual criteria when choosing an content management system. For the analysis, the method of electronic questionnaire survey was chosen and Saaty's pairwise comparison method …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedúci: Pavlína Pawlasová
  • Oponent: Hana Pechová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod