Analýza chovania zákazníkov pri výbere dodávateľa redakčného systému – Petrana Suchá
Petrana Suchá
Diplomová práce
Analýza chovania zákazníkov pri výbere dodávateľa redakčného systému
Customer Behaviour Analysis of CMS Supplier Choice
Anotace:
Problémom na trhu redakčných systémov je nespokojnosť zákazníkov s poskytovanými možnosťami CMS. Cieľom práce je charakterizovať chovanie zákazníkov pri výbere CMS a určiť preferencie jednotlivých kritérií pri výbere redakčného systému. Pre analýzu bola zvolená metóda elektronického dotazníkového šetrenia a pre určenie kritérií Saatyho metóda párového porovnania, ktoré v nadväznosti na seba poukazujú …víceAbstract:
A problem in the content management system market is a customer dissatisfaction with the provided CMS features. The aim of the thesis is to characterize customer behavior in CMS selection and to determine the preferences of individual criteria when choosing an content management system. For the analysis, the method of electronic questionnaire survey was chosen and Saaty's pairwise comparison method …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117886
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Hana Pechová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUCHÁ, Petrana. \textit{Analýza chovania zákazníkov pri výbere dodávateľa redakčného systému}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/4xxkz7/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Rozhodovací proces v podniku
Radovan Tunák -
Rozhodovací proces v podniku
Mária Gregušová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Rozhodovací proces v podniku
Patrik Žáček -
Rozhodovací proces v podniku
Martin Červinka