Návrh a implementace webové aplikace jako grafického editoru pro soubory WebP – Temirkhan Amanzhanov
Temirkhan Amanzhanov
Bakalářská práce
Návrh a implementace webové aplikace jako grafického editoru pro soubory WebP
Design and Implementation of a Web Application as a Graphical Editor for WebP Files
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on applying the WebP graphics format for image editing and converting to other formats. The theoretical part deals with raster graphics, comparing exist-ing formats to WebP, and describes how it works. The end of this section also describes existing solutions for editing images in WebP. The practical part focuses on the implementation of a web application for image editing …víceAbstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na použití grafického formátu WebP pro úpravy obrázků a převod do jiných formátů. Teoretická část se zabývá rastrovou grafikou, porovnává stávající formáty s formátem WebP a popisuje jeho funkčnost. V závěru této části jsou také popsána existující řešení pro úpravu obrázků ve formátu WebP. Praktická část se zaměřuje na implementaci webové aplikaci pro úpravu obrázků a také …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AMANZHANOV, Temirkhan. \textit{Návrh a implementace webové aplikace jako grafického editoru pro soubory WebP}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/4xxofx/.
Jak správně citovat práci
Amanzhanov, Temirkhan. Návrh a implementace webové aplikace jako grafického editoru pro soubory WebP. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Výběr nástroje pro návrh uživatelského rozhraní vhodného pro výuku v kurzech softwarového inženýrství
Vít Mikula -
Nástroje pro UML modelování pro nevidomé
Lukáš Tyrychtr -
Nástroj pro převod příkazů pro počítačové hry
Branislav Bajužík -
Návrh nástroje pro tvorbu štítků s čárovými kódy
Barbora Fibrichová -
Návrh nástroje pro zobrazování ERD diagramů systému COMES
Jakub Horák -
Softwarové nástroje pro hromadné generování grafického obsahu
Kateřina Krhovská -
Návrh univerzální traverzy pro manipulace s různými typy obalových souborů ŠKODA
Lukáš MEJTIL -
Kompresní algoritmy pro sady velmi podobných obrázků
Marek Fajstl