Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka – Bc. Jan Hraba
Bc. Jan Hraba
Diplomová práce
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Quality management in relation to enhance customer's satisfaction
Anotace:
Diplomová práce Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka nabízí ve své teoretické části souhrn poznatků problematiky managementu kvality ve vztahu k zákazníkům. Popisuje, co je to management kvality, jakým způsobem se vyvíjel a jaké ukazatele jsou pro zákazníky v automobilovém průmyslu důležité. Teoretická část práce je tak ucelený dokument, ve kterém jsou shrnuty poznatky různých …víceAbstract:
The thesis Quality Management in Relation to Increasing Customer Satisfaction offers, in its theoretical part, a summary of findings on quality management issues in relation to customers. It describes what quality management is, how it developed, and what indicators are important for customers in the automotive industry. The theoretical part is also a comprehensive document summarizing findings from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wpzlw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Marek Cozl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ludvík Filip
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Aktualizace průzkumu spokojenosti studentů oboru management kvality
Martin Václavík -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kamila Zápecová