Eva Šťastná
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníka.
Customer satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem práce je zhodnocení aktuálního stavu podniku a navrhnutí opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Analýza je prováděna v bezobalovém obchodě Šumperská Špajzka, který se snaží dodávat na trh produkty bez přebytečných obalů. V první části práce je teoreticky popsaná problematika marketingového výzkumu, druhá část se zaměřuje …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on customer satisfaction. The purpose of the work is to evaluate the current situation and make proposal to increase the level of customer satisfaction. The analysis is performed in the Šumperská Špajzka packaging-free store, which supplies goods without package. The first part of the thesis describes theory of marketing research. The second part is the research itself …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šťastná, Eva. Spokojenost zákazníka.. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla